هندسه نمونه سوال تکمیلی

  برای  دریافت فایل روی هر شکل کلیک کنید

                                         
                  چندضلعی                                        خطوط موازی -زوایای مثلث

نظرات 3 + ارسال نظر
آقایxدانشگاهی دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام آقای شجاعی وبلاگتون بد نبود خوبم نبود اما من نمی دونم چه ربطی به پرگار داره ولی تدریستون خوبه جای عالی شدن داره این وبلاگمهhoshman.mihanblog.com شماره کلاسی من این مسئله هست
15تقسیم بر3ضربدر4به علاوه6تقسیم بر6به علاوه5 ضربدر3
اینم کلاسم
704

امیر محمد معماری شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ

با سلام خدمت شما من می خواستم به شما بگویم که وبلاگتون خیلی جذاب و جالب است و شما و معلم پارسال من از بهترین معلم ها ی من هستید .
موفق باشید

عرفان امیدیان شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

با سلام خدمت اقای شجاعی دبیر ریاضی خوبم. وبلاگتون بد نیست اما قابل بازدید هست.ازتون میخوام سولات امتحان ریاضی رو اسون بیارید.من امیدیان هستم 702

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد