مرز بین شب و روز

تصویری که مرز بین شب و روز را نشان میدهد .این تصویر را ناسا منتشر کرده است 

 

     

نظرات 8 + ارسال نظر
علی زهره چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام وبلاگ جالبیه آرزو می کنم پله های ترقی رو چندتا چندتا برید بالا فقط مواظب باشین نخورین زمین !!!!

زنجیر چرخ هست

محمد حسین کشفی چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

استفاده کردیم .

آفرین به شما فقط سیب یادت نره بخوری

محمد واقعی شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

با سلام...
وبلاگ خیلی خوبی دارید..مخصوصا مطالب مذهبیتون...
ممنون از زحماتتون

ممنونم آقا محمد البته همچین وب خوبی فعلا نیست به خاطر مشغله کاری نمیتونم بروزش کنم همیشه

mahdi_mahdiaanfar سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ http://asistan.blogfa.com

وب جالبی داری مممممممممممننننننننننننووووووووووننننننننننن استاد. به وب من هم بیا asistan.blogfa.com

ارش چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام امید وارم حالتان خوب باشد یک درخواست دارم لطفا اگر میشود ازمون ها را در یک سایت دیگر اپلود کنیدلازم داریم لطفا با تشکر امید وارم سری اپلود شود

آرش سلام فعلا چند سایت آپلود جدید رو دیدم هر کدوم مناسب تر بود اونو انتخاب میکنم

ارش پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ

اقای شجاعی ببخشید اگر امکانش هست زود تر بزارید برای شنبه میخواهیم خیلی لطف میکنید

عرفان معظمی گودرزی جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام آقا . آقا واقعا جالبه

vqh یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام اقای شجاعی مطالب خوبی هست و به بالا رفتن اطلاعات کمک میکنه باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد